Iznad mora
na vrhu svih gora
poput vjetra
i zvjezdanog svjetla
poput zlatnih kapi
što liju sa neba,
takva nam škola
zauvijek treba.
Volimo je svi
jer znanje trebamo,
volimo je svi
da k’o sunce budemo.
Dotaknimo zvijezde
i vrh piramida,
najbolja škola
je škola “Kantrida”.
Volimo je svi
jer znanje trebamo,
volimo je svi
da k’o sunce budemo.
Dotaknimo zvijezde
i vrh piramida,
najbolja škola
je škola “Kantrida”.
Tekst i glazba: učenica K.J. ( 2003.)
ORGANIZACIJA RADA ŠKOLE U UVJETIMA POVEZANIM S COVID- 19
Temeljem Preporuka HZJZ i Modela i preporuka MZO rad škole organizirat će se u dvije smjene za sve učenike (osim za učenike cjelodnevne nastave) Škole i to na sljedeći način:
- smjena A = 1.B, 4.B, 5. i 6. razred
- smjena B = 2.B, 3.B, 7. i 8. razred
- smjene s izmjenjuju na tjednoj osnovi (prvi tjedan smjena A ujutro, smjena B poslijepodne, sljedeći tjedan smjena A poslijepodne, smjena B ujutro …)
- početak jutarnje smjene – razredna nastava 8,00; predmetna nastava 8,3
- početak poslijepodnevne smjene – razredna nastava 12,30; predmetna nastava 13,15
sat/smjena |
razredna nastava |
1. sat/ jutro |
8,00 – 8,40 |
2.sat/ jutro |
8,45 – 9,25 |
ODMOR - MARENDA |
|
3.sat |
9,45 – 10,25 |
4.sat |
10,30 – 11,10 |
5.sat |
11,15 – 11,55 |
6.sat / 1.sat |
12,00 – 12,40 / 12,30 – 13,10 |
7.sat / 2.sat |
12,45 – 13,05 / 13,15 – 13,55 |
ODMOR - MARENDA |
|
3.sat |
14,15 – 14,55 |
4.sat |
15,00 - 15,40 |
5.sat |
15,45 - 16,25 |
6.sat |
16,30 – 17,10 |
|
|
sat/smjena |
predmetna nastava |
1. sat/ jutro |
8,30 – 9,10 |
2.sat/ jutro |
9,15 – 9,55 |
ODMOR - MARENDA |
|
3.sat |
10,15- 10,55 |
4.sat |
11,00- 11,40 |
5.sat |
11,45 – 12,25 |
6.sat / 1.sat |
12,30 – 13,10/ 13,15 – 13,55 |
7.sat / 2.sat |
13,15 – 13,55/ 14,00 – 14,40 |
ODMOR - MARENDA |
|
3.sat |
15,00 – 15,40 |
4.sat |
15,45 – 16,25 |
5.sat |
16,30 – 17,10 |
6.sat |
17,15 – 17,55 |
|
|
- ulazak u školu organizirati će se tako da učenici bez zadržavanje ispred škole ulaze u školu i označenom trasom odlaze do svojih učionica (na ulazu se obavlja dezinfekcija obuće i ruku)
- na učenici u svojim učionicama borave do kraja nastavnog dana (izuzetak je nastava TZK i Informatike), dakle nema kabinetske nastave
- organizacija radnog dana u blok satovima iz većine nastavnih predmeta (izuzetak su nastavni predmeti s neparnim brojem sati EJ 2+1; HJ 2+2+1; GK 1 , te GEO i PRI u 5. razredu, te SRO)
- u razrednoj nastavi satovi stranog jezika idu pojedinačno, informatika u bloku (zbog dezinfekcije prostora)
- što je moguće manje kretanja učenika po prostoru škole, odlazak u sanitarne prostore omogućiti učenicima i tijekom nastavnog sata kako se ne bi stvarale gužve
- za marendu – dežurni učenik odlazi po pripremljenu marendu i donosi je u razred, te po završetku marende vraća ostatke u kuhinju
- prije početka obroka učenici peru i dezinficiraju ruke (ako ima voda u učionici koriste sudoper u učionici – 12, 13 i 27), ostali u manjim grupama odlaze do sanitarnog čvora
- posljednji nastavni sat u smjeni predmetni učitelj prati učenike iz škole kako bi se spriječilo nepotrebno zadržavanje po školi
- neće biti školskog zvona, tako da je potrebno pratiti vrijeme; učitelji se izmjenjuju po učionicama
- sve učionice redovito provjetravati, ako je vrijeme ok stalno držati otvorene prozore, pa čak i vrata
izborni predmeti, dodatna, dopunska nastava
– ako se radi o spojenim razredima (npr. Talijanski jezik jedan tjedan su u učionici učenici jednog razreda, za drugi je potrebno pripremiti online sadržaje, upute i sl, a sljedeći tjedan se mijenjaju)
- dopunska nastava može se organizirati zasebno za pojedini razred po potrebi, ali tako da na jednom satu sudjeluju učenici samo jednog razreda
- izvannastavne aktivnosti kombinirati rad na daljinu, s povremenim neposrednim radom, ali tako da su u neposrednom radu učenici samo jednog razreda
- gdje god to nije moguće, izvannastavne aktivnosti se neće moći održavati u standardnom obliku ( pitanje sportske grupe, zbor, klape u kojima se uključuje veći broj učenika iz različitih razreda)
odlazak na TZK i Informatiku
- svaka promjena radnog prostora odvija se u pratnji i pod nadzorom predmetnog učitelja koji dolazi po razred u njegovu matičnu učionicu i po završetku ih vraća u matičnu učionicu
- sama organizacija nastave TZK ovisit će o vremenskim prilikama; kad god je to moguće nastava će se odvijati na otvorenom
glazbena kultura
- tijekom glazbenih aktivnosti učenike treba pozicionirati tako da nisu okrenuti licem i veća distanca pri pjevanju
- instrumente je moguće koristit ako se mogu dezinficirati