2020-09-03 14:44:57 ORGANIZACIJA RADA ŠKOLE U UVJETIMA POVEZANIM S COVID- 19 Temeljem Preporuka HZJZ i Modela i preporuka MZO rad škole organizirat će se u dvije smjene za sve učenike (osim za učenike cjelodnevne nastave) Škole i to na sljedeći način: - smjena A = 1.B, 4.B, 5. i 6. razred - smjena B = 2.B, 3.B, 7. i 8. razred - smjene s izmjenjuju na tjednoj osnovi (prvi tjedan smjena A ujutro, smjena B poslijepodne, sljedeći tjedan smjena A poslijepodne, smjena B ujutro …) - početak jutarnje smjene – razredna nastava 8,00; predmetna nastava 8,3 - početak poslijepodnevne smjene – razredna nastava 12,30; predmetna nastava 13,15
- ulazak u školu organizirati će se tako da učenici bez zadržavanje ispred škole ulaze u školu i označenom trasom odlaze do svojih učionica (na ulazu se obavlja dezinfekcija obuće i ruku) - na učenici u svojim učionicama borave do kraja nastavnog dana (izuzetak je nastava TZK i Informatike), dakle nema kabinetske nastave - organizacija radnog dana u blok satovima iz većine nastavnih predmeta (izuzetak su nastavni predmeti s neparnim brojem sati EJ 2+1; HJ 2+2+1; GK 1 , te GEO i PRI u 5. razredu, te SRO) - u razrednoj nastavi satovi stranog jezika idu pojedinačno, informatika u bloku (zbog dezinfekcije prostora) - što je moguće manje kretanja učenika po prostoru škole, odlazak u sanitarne prostore omogućiti učenicima i tijekom nastavnog sata kako se ne bi stvarale gužve - za marendu – dežurni učenik odlazi po pripremljenu marendu i donosi je u razred, te po završetku marende vraća ostatke u kuhinju - prije početka obroka učenici peru i dezinficiraju ruke (ako ima voda u učionici koriste sudoper u učionici – 12, 13 i 27), ostali u manjim grupama odlaze do sanitarnog čvora - posljednji nastavni sat u smjeni predmetni učitelj prati učenike iz škole kako bi se spriječilo nepotrebno zadržavanje po školi - neće biti školskog zvona, tako da je potrebno pratiti vrijeme; učitelji se izmjenjuju po učionicama - sve učionice redovito provjetravati, ako je vrijeme ok stalno držati otvorene prozore, pa čak i vrata izborni predmeti, dodatna, dopunska nastava – ako se radi o spojenim razredima (npr. Talijanski jezik jedan tjedan su u učionici učenici jednog razreda, za drugi je potrebno pripremiti online sadržaje, upute i sl, a sljedeći tjedan se mijenjaju) - dopunska nastava može se organizirati zasebno za pojedini razred po potrebi, ali tako da na jednom satu sudjeluju učenici samo jednog razreda - izvannastavne aktivnosti kombinirati rad na daljinu, s povremenim neposrednim radom, ali tako da su u neposrednom radu učenici samo jednog razreda - gdje god to nije moguće, izvannastavne aktivnosti se neće moći održavati u standardnom obliku ( pitanje sportske grupe, zbor, klape u kojima se uključuje veći broj učenika iz različitih razreda) odlazak na TZK i Informatiku - svaka promjena radnog prostora odvija se u pratnji i pod nadzorom predmetnog učitelja koji dolazi po razred u njegovu matičnu učionicu i po završetku ih vraća u matičnu učionicu - sama organizacija nastave TZK ovisit će o vremenskim prilikama; kad god je to moguće nastava će se odvijati na otvorenom glazbena kultura - tijekom glazbenih aktivnosti učenike treba pozicionirati tako da nisu okrenuti licem i veća distanca pri pjevanju - instrumente je moguće koristit ako se mogu dezinficirati |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osnovna škola "Kantrida" Rijeka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||